Per què pagar l'aigua a la nostra cafeteria?
Un enfocament sostenible amb una alternativa lliure...
Al Cinc Food Parlour hem pres la decisió conscient de no servir aigua mineral embotellada en nom de la sostenibilitat i el respecte al medi ambient. Ens esforcem per minimitzar l’ús d’envasos de plàstic i, per aquest motiu, oferim aigua microfiltrada en ampolles de 750 ml.
Aquest procés de microfiltració el duu a terme Brita, líder mundial en sistemes de filtració. Lloguem una màquina que filtra i refreda l’aigua i també pot carbonatar-la amb CO2. Tanmateix, hi ha costos associats a la prestació d’aquest servei, com el manteniment, la neteja periòdica de les canonades, la substitució dels filtres i les despeses d’electricitat. Per tant, no podem oferir aigua sense cost als nostres clients.
Entenem que alguns clients prefereixin que els servim aigua de l’aixeta, per la qual cosa sempre complim amb el Decret 18.3 de la Llei 7/2022, així com també amb el sentit comú. D’acord amb aquesta normativa, servim aigua de l’aixeta a tots els clients que ens ho demanen, sense filtrar-la ni cobrar càrrecs addicionals. Volem assegurar-nos que tothom se senti còmode i satisfet quan mengi a la nostra cafeteria.
És important aclarir les raons dels nostres preus de l’aigua, ja que hem rebut algunes crítiques negatives al respecte. Ens agradaria parlar sobre aquestes preocupacions i oferir una explicació. En primer lloc, alguns clients han expressat la seva decepció pel preu que se’ls va cobrar per l’aigua, considerant-lo excessiu en comparació amb la seva qualitat. Volem assegurar-vos que la nostra aigua microfiltrada compleix alts nivells de qualitat i sabor gràcies a l’avançat sistema de filtració proporcionat per Brita.
Volem disculpar-nos sincerament si hi ha hagut algun malentès. La nostra intenció mai és enganyar els nostres clients, els quals tant valorem. Hem exposat clarament la nostra política sobre l’aigua i els costos associats. De fet, animem els clients que explorin alternatives i triïn la que més els convingui.
Finalment, alguns clients han esmentat que se’ls va cobrar un vas d’aigua sense avís previ. Demanem disculpes per qualsevol confusió que s’hagi pogut produir. La nostra estructura de preus inclou el cost del servei d’aigua microfiltrada, per la qual cosa porta associat un càrrec. Tanmateix, reconeixem que cal una comunicació més clara sobre el preu de l’aigua, i ens esforçarem per millorar en aquest aspecte.
Agraïm la vostra comprensió i els vostres comentaris. El nostre principal objectiu és oferir als nostres clients una experiència gastronòmica sostenible i agradable. Si teniu més preguntes o inquietuds, no dubteu a posar-vos en contacte amb el nostre personal. Gràcies pel vostre continu suport i per formar part de la nostra vida quotidiana.
